3 december: ondernemersbijeenkomst OP DE STIP!
10 november 2014 - U leest dit bericht in 2 minutenWat is het beste idee van De Wetering?
De afgelopen maanden hebben we fantastische innovatieve ideeën ontvangen voor De Wetering-Haarrijn. De beste plannen werken we uit tot een concreet project. Welk idee dat wordt? Dat bepaalt u! U bent hiervoor van harte uitgenodigd op woensdag 3 december.
Een korte terugblik …
In juni hadden we de eerste sfeervolle bijeenkomst van STIP bij Louwman Exclusive. Hier heeft het bestuur van STIP haar plannen uiteengezet. Sindsdien hebben we van diverse ondernemers sterke, duurzame en promotie-ideeën ontvangen. En nog steeds heeft u de gelegenheid uw ideeën in te zenden.
Wat kunt u verwachten op 3 december?
Tijd om de plannen te beluisteren. Geïnspireerd door het tv-format ‘Het beste idee van Nederland’ krijgen ondernemers die hebben gebroed op ideeën voor De Wetering-Haarrijn de kans ze aan ons te presenteren. Dit gebeurt in een elevatorpitch van 3 minuten Op DE STIP. De twee beste ideeën gaan door en werken we verder uit tot een concreet duurzaam en innovatief project. Ook deze avond wordt gepresenteerd door Eva Brouwer – u kent haar inmiddels! U stemt voor het beste idee voor de Wetering met behulp van stemkastjes. Het bestuur van STIP is de jury. Zij bestoken de pitchers met kritische vragen naar aanleiding van hun pitch. Het belooft een geweldige avond te worden!
Locatie en tijd
U bent op 3 december welkom vanaf 17.30 uur. Wij zijn te gast in de Utrechtzaal van Mediq. Een locatie met de juiste sfeer en passend bij het doel van de avond: OP DE STIP!
Programma
17.30 – 18.00 ontvangst met een drankje en hapje
18.00 – 18.05 welkom door Edward van Tuinen, voorzitter STIP
18.05 – 18.15 overzicht bestuursactiviteiten en financieel overzicht
18.15 – 19.15 OP DE STIP, ondernemerspitches
19.15 – 19.20 stemronde
19.20 start buffet
19.40 prijsuitreiking Beste Idee van De Wetering
19.45 – 21.30 vervolg buffet
Aanmelden
U heeft via de mail een uitnodiging ontvangen. Hierin staat hoe u zich aanmeldt voor deze bijeenkomst.